tisdag 22 mars 2011

Tack!!

Tack till er alla som varit med och bidragit med skoluniform åt de föräldralösa barnen i byn Ekenywa. Som redan nämnts fick min mamma barnen starkt på sitt hjärta och flera andra med.. eftersom vi nu har fått 16 understödjare på några få veckor. Det här är verkligen över förväntan, och jag tror att vår Herre verkligen själv har varit med och förberett en väg för att dessa barn skall få gå i skola. Jag börjar mer och mer falla tillbaka på att vi får gå i förberdda gärningar.

Jag hoppas ingen tar illa vid att jag nämner er vid förnamn.. och ifall ni inte vill det, så låt mig få veta.

Tusen tack förmedlar jag från barnen till:
Sirpa, Benita, Bo, Ingemar, Kristina, Vivian, Michael, Majvor, Tellervo, Greger, Judith, Hilkka, Marit, Catarina, Marlene och apoteket i Kronoby

Den sammanlagda summan blev 859 euro. Vilket betyder att vi fått ihop till nästan 35 skoluniformer. Vi har ändå gjort så att vi lagt ut pengar för skoluniform till alla 45 barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar