onsdag 16 mars 2011

Skoluniformer

Först av allt vill jag verkligen från djupet av mitt hjärta tacka alla som har känt att dom vill understöda barnen här med skoluniformer! Ni är oersätteliga!!

Min mamma i Finland uppe i Kronoby fick också barnen på sitt hjärta och förmedlade informationen om deras situation vidare till vänner, släktingar och bekanta. Och nu har vi redan ihop till 27 skoluniformer, och jag tackar Gud för varenda en av er!! På nåt vis skall vi bekräfta till er att er betalning kommit fram.

Inkommande vecka har vi planerat in att ta en skräddare till byn som får ta måtten på barnen, och sedan sy upp uniformerna. Bara vi får allt att fungera, främst med internet uppkopplingen, skall jag sätta upp bilder. Tack för ert tålamod! :)

Gud är god, och han har oss och allt runtomkring i sin hand. Omständigheter kan se ut som de ser men Gud är även över dem, och kan vända på vilken situation som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar